Lena Jadekrantz

Tillbaka... snart!
Tillbaka till livet... ja det vill jag! Det ska ni veta. Även om min kropp fortfarande bromsar mig, så är siktet inställt på att komma tillbaka. Det kommer att ta tid. Det är jag fullt medveten om. Men jag har mål och jag kommer att nå dem, så är det bara. Då undrar du säkert... vilka mål kan Lena ha :) Ja, dem behåller jag än så länge för mig själv. Men en av dem kan du säkert räkna ut. Jag vill tillbaka!
Därför blev jag så oerhört glad när jag fick ett paket med postbilen :) Från en person som jag håller mycket varm om hjärtat och som har rätt värderingar och framförallt har följt sin egna behov och gjort sin egen resa. Jag är glad att du finns i mitt liv 😍
I paketet fanns detta fina armband med texten "Tilllbaka till livet" samt ett kort med väldigt fin text... glad är jag😘
Armbandet symboliserar verkligen där jag är nu. Jag har gått igenom alla cytostatikakurer, den tuffaste delen avklarad och målet att komma tillbaka till livet närmar sig. Då får jag detta med posten! Är det inte bra tajmat :) Tack snälla M!!! Vi hörs snart😍 
Vill även du köpa detta armband, så finns den att köpa på Cancerrehabfondens hemsida Tillbakatilllivet.se
Future here I come .... 😄
#1 - GS

Köpte några för några månader sedan, i svart ;-)