Lena Jadekrantz

Så fantastiskt :)
Jag blir så glad över alla fina överraskningar jag får nu när jag är här hemma. Jag fick ett så fint kort med posten, mina ögon tårfylldes snabbt och jag fick ett glädjerus utan dess like. Kortet var från en kollega sedan många år tillbaka och som jag inte träffat på många år. Jag säger bara tack tack tack :) Du vet vem du är :) och ja, jag har tänkt så mycket på dig och det du också har gått igenom :) Vilket stöd jag har!!!
Personen som skickade detta är ett klart bevis på att det går att komma ur det jag är inne i just nu. Det tar bara lite tid. Det ger mig hopp och det framgår också i den oerhört fina text personen har skrivit till mig. Jag ska ge dig en varm varm  kram när vi väl träffas och jag hoppas att det blir snart :) 
Jag har ju som ni vet undgått att befinna mig i människobyn, men nu är det snart dags. Jag är redo att utforska mer nu... bl a hur min kropp reagerar i sociala sammanhang... så därför... ska jag på afterwork snart :) och det ska bli sååååå kul :)
Kram till er alla - glöm inte att just du är fantastisk :)