Lena Jadekrantz

BIRCH
Jag har fått så oerhört fina samtal, mail och sms under dessa månader! Det ger mig så mycket och jag tackar från mitt innersta! Ni är underbara :) Jag har också fått vykort, blommor, böcker och kramar! Handskrivna kort och brev :) Att ni tar er tid att skriva ett brev är fantastiskt, ni har tagit er tid... för mig! TACK!
När jag läser breven så blir jag glad, rörd och tacksam ... ibland gråter jag av skratt och vemod och glädje.

En rolig berättelse är när en reflektion och beskrivning över mitt intresse för smink, huvudbonader och lösögonfransar :) Du fick verkligen till det när du skriver om din egen erfarenhet av "att måla om gamla möbler och att du har försökt att applicera den tekniken på smink... i ditt ansikte"... men att det inte fungerade 😃 Love it! Du är så fin och så underbar ändå och behöver inte förhöja dig med olika tekniker! Tack för brevet :)

Sänder även en kram till dig som kallar mig "ordkonstnär"... ta emot... här kommer kramen👐

Som någon skrev: "Björkarna ovan symboliserar kraften i ljus och värme som våren och sommaren för med sig... och som du nu behöver för att läka ihop ännu mer".

Kram till er alla - ni är fantastiska :)
NJUT NU AV PÅSKLEDIGHETEN 😍