Lena Jadekrantz

Visdom
Jag är fascinerad av många personer. Det finns mycket kunskap därute i media. Några av dem som sticker ut i massan är för mig Stina Vollter, en underbar person som är äktheten själv.
Jag är följare av henne på Instagram. Jag skrattar, blir eftertänksam och kan till och med fälla en tår av hennes underbara kommentarer, åsikter, bilder och filmer som hon presenterar på Instagram. I´m dedicated! Tack Stina för att jag fått skratta så mycket det här halvåret 😍 Be yourself... always!
Ja, jag är nybörjare med Instagram... jag har under det sista halvåret blivit ganska så duktig på Instagram, snapchat och att blogga :) Men jag har fortfarande valt bort Facebook... orsak... jag får alldeles för mycket information... information som inte är självvald... jag vill nämligen i största möjliga mån själv välja vilken information jag släpper in. Men jag erkänner att jag saknar att få delta i olika riktade grupper... så vem vet... inom kort kanske jag även har aktiverat min facebook.
Däremot har jag aktiverat min instagram mer och mer. Jag har ännu inte hunnit lägga ut så många bilder och absolut nästan ingen text... men det kommer... funderar nämligen på att utöka mitt utbud... och du väljer själv om du vill ta del av det informationsflöde som jag presenterar 😊 sök efter lechja... så finner du mig på Instagram.
En annan fantastisk person jag vill lyfta är Björn Lindeblad... du vet killen som var "finansvalp" men som åkte till Thailand och blev buddistmunk. Han lever nu i Sverige. För dig som vill veta mer så har han bland annat sommarpratat. Det är säkert många av er som vet vem han är... säger jag namnet Natthinko så kommer du säkert ihåg. 
Ja, jag är även följare av Natthinko på Instagram... underbart säger jag bara. Jag skrattade högt när jag läste hans inlägg häromdagen. När jag läser inlägget tänker jag direkt på medarbetarskap, hur olika vi reagerar och vilka metoder som används i grupper. Ja, men läs du också... du kommer inte att ångra dig 🤣 jag håller med Natthinko i inlägget och jag "gillade" inlägget efteråt... vi vår se hur just du reagerar 😀 Läs här nedan:
 
 
Underbart och väl värt att dela med sig av 🤣
Natthinko betyder... "den som växer i visdom".
Det gör vi alla... vi är alla natthinko´s 😍
Andas minst tio andetag efter din första impuls... bra tips!