Lena Jadekrantz

Pink Size for Life
Ibland ramlar man över mycket kreativa idéer och detta är en av dem... en nyckelring!
Du kan beställa denna nyckelring på Unilabs hemsida, https://pinksizeforlife.se
De tre bollarna symboliserar bröstknölar och kan även ge dig en påminnelse om att kolla dina bröst regelbundet. Jag tycker att denna nyckelring är riktigt tuff, eller hur :)
Den största bollen är i storlek så att du kan känna den själv.... den minsta upptäcks på mammografi. Gå alltid regelbundet på din mammografi. Den är till för dig!
Jag vet att det är svårt att känna knölarna! Jag själv kände ingen knöl överhuvudtaget... men hade värk i stället... och gick och kollade! Ja, ni vet ju var jag är idag! Läkarna säger att det är fantastiskt att jag verkligen kollade upp något som jag själv upptäckte som misstänkt. Något som jag inte var van vid eller haft erfarenhet av.
Lyssna på din kropp du också!
Kolla din kropp regelbundet!
Glöm inte heller att leva livet med sunt förnuft... det kommer vi mycket långt på :)
 
#1 - Anonym

Toppen att du lyssnade på din kropp. Kram Mona 💖