Lena Jadekrantz

K...livet ut i livet
Närmare kommer vi inte just nu. Jag har beslutat för att göra ett sommaruppehåll med min blogg från och med idag. Jag kommer därför inte att göra dagliga inlägg här på bloggen. Men... jag misstänker misstänker att jag har svårt att hålla mig ifrån... ja, som ni vet så är det här med att skriva viktigt för mig.
Därför kommer jag i stället att göra spontana blogginlägg under sommarhalvåret. Vi måste ju njuta nu av att befinna oss utomhus och röra på våra kroppar. Plantera blommor, sjösätta båtar, fiska, promenera och kanske till och med springa, grilla och umgås med familj och vänner... ja det finns mycket att göra här framöver på den ljusa sidan av året :)
Den viktigaste och främsta orsaken till att jag kommer att göra spontana blogginlägg är att jag vill att du ska få följa mig även under sista delmomentet i min cancerbehandling, nämligen strålningen.  Vilka effekter kommer den få på min kropp, vad behöver jag göra, hur går mina tankar, ja jag ska snart börja jobba, vad känner och tänker jag där... många frågor finns fortfarande kvar att besvara. Många idéer finns fortfarande kvar för denna blogg😀
Mina blogginlägg kommer därför fr o m 1 juni 2018 att vara spontana och oregelbundna. Så är du intresserad av att löpande följa mig så kan du aktivera RSS-flödet. Du ska kunna klicka på ikonen med "radiosändning" som finns till höger på den vita huvudmenyn som finns vid mitt för-och efternamn. Bra dock om du kollar så du har RSS-läsare installerad på din dator. Kolla gärna med någon tekniskt kunnig om du har funderingar.
Min kropp och knopp har ju varit i fokus sedan det första trevande inlägget här på bloggen i december 2017. Syftet med bloggen har bl a varit att dela min resa med dig. Jag har fått oerhört många positiva och glada kommentarer från mina läsare.... tack snälla ni 😍. Dessutom har läsarantalet ökat mer och mer allteftersom tiden har gått... så otroligt roligt 😀. Jag har läsare från hela Sverige och det är fantastiskt roligt att ni vill följa mig :)
Om du i sommar ser mig shoppa i "människobyn", ropa ut ett bud på loppis/auktion eller ligga avslappnad på badstranden... elller rent av ser fundersam ut när jag handlar på ICA... så kom gärna fram till mig och fråga hur det går... och en kram är ju aldrig fel 🤗 Är du orolig att möta mig... det är ju det här med cancerskräcken i samhället... så kommer jag att ta hand om dig under vårt möte... var inte orolig :)
Nu tar jag nästan k...livet ut i livet 😍
 
 
#1 - Anna-Carin

Oh vad du skriver bra, kommer att sakna dina inlägg men, jag unnar dig verkligen att få bara njuta och ta vara på var sekund med nära och kära och naturligtvis dig själv.

Kramar till dig, väntar förväntansfullt på fortsättningen:).

Svar: Tack :) Ja det kommer en fortsättning, dock lite lugnare under sommaren. Det kommer några inlägg nästa vecka. Vi syns snart :) och en stor varm kram skickar jag här till dig!
Lena Jadekrantz