Lena Jadekrantz

Takten... sitter även i dagen efter
Jag kom hem i går kväll efter två timmars dansande.... jag var hungrig, trött och svettig... men oerhört glad och fylld med adrenalin och goda endorfiner. Hoppas denna aktivitet även går av stapeln under nästa års rosa månad, nämligen oktober 2019.
 
Ett femtiotal deltagare fick känna av muskler och rytmer som deras kropper inte visste fanns. En underbar känsla, framförallt för oss som har varit drabbade av cancer. Att känna att vi fungerar, att känna glädje och kärlek till sig själv... även om fötterna gick åt ett annat håll än övriga fötter på golvet :)... eller att det inte var någon idé att röra på armarna för då fungerade inte fötterna riktigt... utan det gällde att göra det bästa var och en kunde och framförallt... att delta. Att få känna gemenskapen och glädjen!
En glädje är också att alla intäkter från anmälningsavgifter och försäljning går direkt till klinisk forskning inom området bröstcancer. Bröstcancerfonden är tacksam och jag är tacksam för att jag har bidragit till utveckling och förbättring till de kommande patienter. Personer som ännu inte vet att de ska gå igenom samma resa som de som har rest klart. Några reser fortfarande. Ja... för det är en resa... en upptäckt och en massa insikter som man får under den här perioden. 
 
Vill ni se filmer på kvällen, så välkommen in till min Instagram där jag heter LeChJa eller på instagramkontot som Olivia har: bcfolivia
Tack till Olivia, AlnöFitness och Engelska skolan... som har varit drivande i att denna unika Zumba-kväll gick av stapeln! Underbart och fortsätt som ni gör 😍
 
#alltidrosa