Lena Jadekrantz

Tack CancerRehabFonden!
GLAD ÄR JAG!!! Jag har blivit antagen till att få åka till en rehabvecka finansierat av Cancerrehabfonden😀 Jag ansökte om detta i våras och fick då till svar att det är många som söker. Nu har jag blivit antagen!!!
 
Jag ser verkligen fram emot detta, jag vet hur mycket det ger att träffa likasinnade och dessutom får jag nu även  möjlighet att gå in i mig själv och lösa upp de knutar som finns kvar. Det är mycket sorg i detta. Jag har försökt jobba med mig själv under denna process... dvs parallellt med cancerbehandlingarna... men det finns alltid mer att ta itu med. 
Copyrigt på bilden: Lena Jadekrantz
Upplägget under denna vecka följer det nationella vårdprogrammet för cancerbehandlingar och jag kommer säkert att få träffa proffs: läkare, psykologer, sköterskor, terapeuter, kockar etc... men inte att förglömma möjlighet att få träffa alla kvinnor som har gått igenom samma processer som mig. Hoppas någon av er läser detta redan nu, ta gärna kontakt med mig i så fall😊
 
Nu inväntar jag v44, då åker jag nämligen till Rehabcenter Frötuna, norr om Uppsala.... den veckan handlar det om bröstcancer.
Ni kommer självklart att få ta del av detta 😍
#1 - Anonym

Jag köpte deras armband x2 för ett tag sedan. Fint armband och nyttig "investering".

Svar: Ja visst är armbanden fina! Jag fick ett armband från Cancerrehabfonden i gåva nu när jag varit sjuk. Blev väldigt glad för det :) Verkligen nytta med nöje!
Lena Jadekrantz